OBEJRZY DARMOWY FILM JAK NAPISAĆ KSIĄŻKĘ JAK STWORZYĆ INFOPRODUKT!

Imię:
Adres email:

poniedziałek, 9 czerwca 2014

Pisarz - największe problemy i wymówki - nie mam motywacji

Zobacz jak wydać książkę


Brakuje mi motywacji


Kolejnymi problemami, które bardzo często się pojawiają, są lenistwo i brak motywacji. Często bywa tak, że najzwyczajniej w świecie nie chce nam się czegoś robić. Dlatego ważne jest, abyś książkę pisał z pasją. To pozwoli Ci przetrwać najtrudniejsze momenty. Jeśli chodzi o motywację, to w dalszej części książki przekażę Ci skuteczne techniki radzenia sobie w trudnych sytuacjach. Dowiesz się, co mnie najbardziej pobudza do działania i jakie elementy mogą mieć wpływ na Twoją motywację.


Mogę Ci niemalże zagwarantować, że podczas pisania przyjdą ciężkie chwile. Dopadnie Cię zniechęcenie, brak wiary itp. To zupełnie normalne, mnie też to spotyka. W takich chwilach warto odłożyć na kilka dni pisanie książki. Zrób sobie przerwę, puść ulubiony utwór muzyczny, nabierz nowych sił i działaj dalej. Wróć do pisania z odświeżonym, otwartym umysłem.
FRAGMENT: ARKADIUSZ PODLASKI „MISTRZOLOGIA”
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz