OBEJRZY DARMOWY FILM JAK NAPISAĆ KSIĄŻKĘ JAK STWORZYĆ INFOPRODUKT!

Imię:
Adres email:

wtorek, 3 czerwca 2014

Pisarz - największe problemy i wymówki - nie jestem znany

Zobacz jak wydać książkę


„Nie jestem znany”, „Nie mam znanego nazwiska” — to kolejne


mantry powtarzane przez potencjalnych autorów. Samo to, że ktoś ma znane nazwisko, nie czyni z niego dobrego pisarza. Robi to natomiast sposób pisania i wiedza, którą przekazuje. Nie potrzeba mieć znanego nazwiska, żeby dobrze sprzedać książkę. Owszem, to pomaga, ale to nie znaczy, że mniej znani autorzy powinni zaprzestać pisania.


Jeśli książkę napisałby prezydent Polski, pewnie więcej osób by ją kupiło. Ale nie zniechęcaj się, bo to właśnie publikacja sprawi, że będziesz bardziej znany. Każda kolejna książka będzie zapoznawała czytelników z Twoją osobą. Im bardziej dasz się im poznać, tym chętniej będą kupować Twoje kolejne utwory. Brak znanego nazwiska to nie jest żadna przeszkoda. Gdy ja zaczynałem pisać, też nikt mnie nie znał. Dzisiaj natomiast dostaję od czytelników listy z podziękowaniami.


To miłe, gdy jest odzew od odbiorców, że praca, którą wykonuję, przynosi pożytek i realne korzyści. Dlatego nawet jeśli jesteś na początku drogi, to pamiętaj, że znane nazwisko jest jednym z elementów sukcesu. Swoją pisarską karierę możesz spokojnie zaczynać, nawet jeśli znają Cię tylko ludzie z Twojego najbliższego otoczenia. 


 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz