OBEJRZY DARMOWY FILM JAK NAPISAĆ KSIĄŻKĘ JAK STWORZYĆ INFOPRODUKT!

Imię:
Adres email:

czwartek, 10 kwietnia 2014

Zalety pisania książek

Zobacz jak wydać książkę



Zalety pisania książek


Zalet i czynników, dla których warto napisać książkę, jest bardzo dużo. W tym podrozdziale skupimy się na najważniejszych elementach, które zmotywują Cię do wytrwałej pracy nad swoim dziełem.


Zrób coś, czego nikt do tej pory nie zrobił


Przyznam Ci szczerze, że to był jeden z najważniejszych czynników, które pojawiły się przy pisaniu mojej pierwszej książki. Miałem wtedy 20 lat i zastanawiałem się, co mogę zrobić, aby nie iść jak wszyscy standardową drogą. Jak zrobić coś, czego nie zrobił żaden z moich rówieśników? Jak zrobić coś, co będzie na przekór wszystkim schematom?


Pomyślałem, że niezłym sposobem wydaje się napisanie własnej książki. Wpadłem na ten nonszalancki pomysł w trakcie przerwy międzysemestralnej na studiach. Miałem trochę wolnego czasu, więc postanowiłem sobie, że dokonam czegoś, co wydaje się dla wielu moich rówieśników nieosiągalne. Zresztą panuje ogólnie taki przesąd, że książkę może napisać tylko człowiek z wielkim bagażem doświadczeń (20 lat praktyki w zawodzie i setki innych bzdur). Chciałem złamać oczywistą zasadę: to profesorowie piszą książki — studenci tylko czytają. Postanowiłem, że sam spróbuję coś napisać i udało mi się. Świadome zakupy — bo tak została zatytułowana moja pierwsza publikacja — odniosła sukces na rynku i została bardzo dobrze przyjęta przez czytelników.


Chęć zrobienia czegoś nowego i nieprzeciętnego była decydującym czynnikiem, który zmotywował mnie do napisania pierwszej książki.


Inne motywy, takie jak chociażby zarobienie pieniędzy, były gdzieś znacznie dalej. Po prostu chciałem zrobić coś nietypowego.


Przyczyny pisania mogą być różne. Zwyczajnie możesz mieć po prostu wewnętrzną potrzebę podzielenia się ze społeczeństwem tym, co czujesz. Niewątpliwie plusem napisania książki jest otwarcie się dla Ciebie nowych możliwości.
Na podstawie: Mistrzologia>>>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz