OBEJRZY DARMOWY FILM JAK NAPISAĆ KSIĄŻKĘ JAK STWORZYĆ INFOPRODUKT!

Imię:
Adres email:

czwartek, 17 kwietnia 2014

Książka zrobi z Ciebie eksperta

Zobacz jak wydać książkę



Kolejnym plusem wynikającym z napisania książki jest wzmocnienie wizerunku eksperta. Zauważ, że jeśli napiszesz książkę na jakiś temat, automatycznie jesteś postrzegany jako specjalista w danej dziedzinie.


Gdy napisałem swoją pierwszą książkę o świadomych zakupach,
dzwoniono do mnie z różnych stacji telewizyjnych oraz redakcji
czasopism. Dziennikarze konsultowali ze mną swoje artykuły i zapraszali do tak znanych programów, jak chociażby Dzień Dobry TVN czy też prowadzili rozmowy w trakcie programu informacyjnego w Polsat News. To wszystko wydarzyło się, ponieważ zrobiłem jedną rzecz — napisałem książkę.


Dziennikarze sami docierają do mnie poprzez internet. Tak naprawdę schemat jest bardzo prosty. Dziennikarz ma np. przygotować program dotyczący manipulacji, jakich dopuszczają się hipermarkety podczas świąt. Redaktor taki wchodzi zatem w Google i wpisuje „książka o zakupach w hipermarketach”. Wyniki, które otrzymuje, to strony z opisem mojej książki, z czego pierwsze linki automatycznie kierują na stronę ofertową książki: hipermarkety.zlotemysli.pl.


Dziennikarz odnajduje książkę Świadome zakupy i patrzy, kto jest jej autorem. Po sprawdzeniu wpisuje: „Arkadiusz Podlaski kontakt” w Google, a potem dzwoni bądź kontaktuje się ze mną za pomocą emaila.


Niestety nie na wszystkie zaproszenia się zgadzam, ale jeśli ktoś potrzebuje pomocy, to chętnie jej udzielam. Większość programów telewizyjnych nagrywanych jest w Warszawie. Ze względu na odległość nie pojawiam się tam, gdyż najzwyczajniej w świecie nie chce mi się jechać tak daleko tylko po to, aby zrobić np. kilkunastominutowe nagranie dla telewizji. Czasami jest jednak możliwość zrobienia tego na odległość i w takich przypadkach z reguły nie odmawiam.


Widzisz więc, że napisanie jednej książki może przed Tobą otworzyć wielkie możliwości. Książka może być tylko wstępem do nowych wyzwań.


Jeśli napisałeś książkę, to dla większości ludzi jesteś ekspertem
w danej dziedzinie. Zaczynają oni do Ciebie pisać, dzwonić, zapraszać itp. To, jak potem to wykorzystasz, zależy tylko od Ciebie.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz