Zobacz jak wydać książkę
Ustawienia podstawowe
Zanim zaczniesz pracować, zrób jedną bardzo ważną rzecz.
Przyjrzyj się, czy Twój ekran Worda wygląda tak, jak ten, który widzisz na ilustracji
poniżej. Zwróć uwagę na dwa elementy — pasek: S z y b k i d o s t ę p oraz
linie wyznaczające granice tekstu.
Pasek narzędzi: Szybki dostęp
Możesz go ułożyć i modyfikować sam w prosty sposób. Możesz
więc także ustawić ikonki dokładnie tak, jak na poniższej
ilustracji.
Kliknij na znajdującą się na końcu paska: S z y b k i d o s
t ę p strzałkę i zaznacz lub odznacz kliknięciem odpowiednie ikonki. Jeśli
chcesz, by w pasku szybkiego dostępu znalazło się więcej ikon lub inne, otwórz:
W i ę c e j p o l e c e ń lub kliknij w pasek: S z y b k i d o s t ę p prawym
klawiszem myszy i skorzystaj z polecenia: Do s t o s u j p a s e k n a r z ę d
z i : S z y b k i d o s t ę p (wygląda trochę inaczej niż ten, który otwiera
się z listy rozwijanej, ale łatwo się nim posłużyć).
Granice tekstu
Linie, które widać na stronie po otwarciu nowego dokumentu,
są granicami tekstu. Moim zdaniem ułatwiają rozmieszczanie
wszystkich elementów dokumentu. Zazwyczaj je włączam (w
każdej chwili można je wyłączyć). Ni e w i d a ć i c h n a wy d r u k u . Aby były
widoczne, należy kliknąć w kolorowe logo pakietu Office w lewym górnym rogu
ekranu, a następnie postępować, jak pokazano na rysunkach poniżej (kliknąć
kolejno na: O p c j e p r o g r a m u W o r d , Za a w a n s owa n e ,
zaznaczyć okienko: P o k a ż g r a n i c e t e k s t u ).
Był to fragment publikacji: "Jak napisać, przepisać i z sukcesem obronić pracę
dyplomową?"
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz